zaterdag 25 januari 2014

hometour || bakspullen


heejj lieve lezers,

Het leek me een keertje leuk om een hometour te doen. En omdat ik de laatste tijd veel bak enzo leek het me leuk om het van onze bakspullen te doen.
mijn moeder en ik zijn echte bakgekken. En dat kun je ook zien aan onze bakspullen. En ik moet toegeven ik heb de laatste tijd erg veel last van bakdrang. Ik heb echt heel vaak het gevoel dat ik moet bakken. Mijn ouders vinden het niet erg want zij eten alles met plezier op. Maar kortom mijn moeder en ik houden veel van bakken en doen het ook veel. Zal ik maar beginnen??

Oké ik begin met de siliconen spullen. Eigenlijk zijn siliconen spullen wel handig want je kunt ze heel handig kwijt. Maar ik vind dat er dan wel altijd een sileconen geur aan je baksels blijft hangen en ook in je oven. Hebben jullie daar ook last van?
een siliconen bakvorm van varkentjes voor bijvoorbeeld cakejes.
 bonbonvormpjes in de vorm van.....ik weet het eigenlijk niet.Het zijn in iedergeval bonbonvormpjes
                           Bonbonvormpjes in de vorm van een ster, maan, hart, bloem en kruisje.
                                                     siliconen cupcakevormpjes
                                                   vierkante siliconen cupcakevormpjes
                                                       een siliconen bakvorm van een hart
                                         2 macaron bakmatten (deze zijn echt superhandig).
       En dan komen we bij de cupcakevormen. Dit  is een silicondn mini cupcakevorm.
                                     2 metalen cupcakevormen. Een van 12 en een van 6
                 Een metalen bakplaat. Voor bijvoorbeeld banketbaakersroom als het moet afkoelen.
 En dan zijn we alweer aangekomen bij de koekvormpjes. Dit zijn cookiecutters. Ze zijn van de action en ze zien er superleuk uit. Ik heb ze nog niet gebruikt maar dat ga ik wel snel doen.
                                 koekvormpjes in de vorm van een hart. In verschillende maten
              koekvormpjes in de vorm van een ster en maan. Ook in verschillende maten.
                 In de vorm van een gingerbread mannetje.  Deze vind ik echt superleuk!!
                                              In de vorm van een bloem en een varken
               En een cookiestamper. Deze is van de HEMA en er staat homemade op en love.
                      cupcakevormpjes in verschillende maten, kleuren,  en motieven.
                                         deze bakjes voor bijvoorbeeld kleine puddinkjes
En dan zijn de cakeblikken aan de beurt. Dit zijn cakeblikken in 3 verschillende maten. Een normale een mini en nog een kleinere. En ook  nog een vierkant bakblik
                  en deze metalen cakevormpjes in de vorm van een vlinder en een beer.
                                       Deze bakjes voor zandtaartjes bijvoorbeeld.
 De taartvormen en de springvormen. Hier hebben we er ook wel een paar van. Dit zijn springvormen in driematen. Een grote, een normale en een kleine
 
                                                               Een ronde bakvorm.
                                                  En een vierkante springvorm.
                                      En ook  nog 2 vlaaivormen in 2 verschillende maten.
                                                                 puddingbakjes.
 
                                                      En dan nog mijn cupcakespullen.
              het zijn vooral versier spullen en een paar werktooltjes  zoals een decoratiespuit, fondantuitstekers en modeleertools.
 
                                               En dan nog een siliconen cakepop vorm/.

                      zo dit was het wel zo'n beetje. ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden.
                                                          be creative
                                                          xxxjes kyra

2 opmerkingen:

  1. Dat hartje zoek ik!! Waar komt deze vandaan??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Loop een keertje rond bij de bakdingen van de Action. Ze hebben best wel veel bakspulletjes en ook een keer een springvorm in hartvorm gezien daar. Als je de koekvormpjes bedoeld, marktplaats kent honderden en daar zitten zeker weten ook wel hartjes tussen! Ik denk dat je op marktplaats zowieso wel alle denkbare bakspullen kunt vinden. Veel succes met je zoektocht!

      Verwijderen