donderdag 30 mei 2013

growing cupcakes....

heloow iedereen

vandaag heb ik weer eens cupcakejes gabakken en ik heb eens gekeken hoe die cupcakes eigenlijk groeien in dee oven. Het ziet er eigenlijk best wel leuk uit. Eerst is het maar een beetje beslag en als het de oven uitkomt is het een prachtig cakeje. En omdat ik me verveelde vandaag, heb ik maar een gefotografeerd hoe die cupcakes groeien..................


                                                  gewoon papiertjes met beslag erin........

                                                           nog maar net in de oven........

                                                                 ietsje langer......
                                                   wow en toen waren ze opeens groot...

                                        net uit de oven....(helaas waren ze een beetje ingezakt)
                                                                 en het eindresultaat...
voor de cupcakes heb ik gewoon cakebeslag gemaakt en die in cupjes gedaan. Toen gebakken 20/25 minutjes gebakken op 165 graden. En daarna (toen ze afgekoeld waren) heb ik ze opengesneden en er nutella botercrème tussen gesmeerd en een hartje uitgestoken. En dan de deksel er weer op doen.

                                                 stay strong, be yourself and be creative.
                                                                       xxxjes kyra

                                                 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten