donderdag 17 oktober 2013

Shoplog || action

 

hey hey,

Ik heb vandaag weer eens een shoplog voor jullie. Het is niet echt een grote. Ik ben gewoon even naar de Action gegaan en daar wat leuke spulletjes gekocht. Kijk je mee naar de spullen die ik heb gekocht?



Als eerste heb ik een grote tube witte verf gekocht. Witte verf is bij mij echt altijd op en bij de action hebben ze grote tubes voor weinig geld. En de kwaliteit is ook erg goed. Het kostte 1.39 euro

En dan dit leuke notitieboekje van Mickey en Minnie Mouse. Ik vind het zo cute. Het notitieboekje kostte 0.99 euro

Dubbele kaarten. Ik ga weer kaarten maken en bij de Action zijn ze lekker goedkoop. Ze kostte 0.72 cent per stuk.

Zie deze schattige tape. Zo schattig met die stipjes. Het kostte 0.59 cent. Daar kun je het niet voor laten liggen.


Zo'n boek om kaarten mee te maken. In dit boek staan erg leuke voorbeelden en knipvellen. Het kostte 1.99 euro


En dan als laatste nog stickers om op kaarten te plakken. Er zitten vijf vellen in een pakje met verschillende thema's. De stickers kostten 0.75 cent.
 
Dit was mijn shoplog. Ik hoop dat je het een beetje leuk vond. Ik vind de Action best wel een fijne winkel waar je goedkoop leuke spullen kunt kopen. Kom je ook wel eens bij de Action?
 
be creative
xxxjes kyra
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten