zondag 13 oktober 2013

Tekening || logo's

hey hey iedereen,

Het is eindelijk herfstvakantie. Lekker een weekje vrij van school en de dagelijkse verplichtingen. Heerlijk is het gewoon. Ik heb nu ook meer tijd om te bloggen dus er komt denk ik veel online. Oke. Waar ik het eigenlijk over wilde hebben is dit: op school moesten wij voor tekenen logo's natekenen. Superleuk om te doen. En we moesten er ook schaduwen inzetten. Ik vind het een superleuke opdracht en ik wilde jullie graag het resultaat van de eerste opdracht laten zien.

dit zijn alle logo's bij elkaar. We moesten er 20 natekenen en er schaduwen in zetten. Ik vind dat ze best wel goed zijn gelukt.




en dit zijn nog een paar close up's.
Er komt nog een opdracht. Dan moeten we gaan droedelen met logo's. Ook echt een superleuke opdracht. Ik heb er echt zin in.
 
Een hele fijne vakantie als je al vakantie hebt. En als je nog geen vakantie hebt, Nog even volhouden je bent er bijna.
 
be creative
xxxjes kyra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten