woensdag 28 augustus 2013

bakwoensdag|| volkoren cupcakes met rode besjes

 
hey hey,

Vandaag weer een nieuwe bakwoensdag en vandaag heb ik volkoren cupcakes voor jullie. De cupcakes zijn net zo lekker als de gewone cupcakes en ik zou ze zeker een keertje proberen

Het recept is van internet en je kan het recept hier vinden. Ik heb het recept alleen een beetje aangepast om er rode besjes en rozijnen aan toe te voegen en de frambozen weg te laten. Oké let's begin.

 Alle ingrediënten op een rijtje: vanille suiker, zonnebloemolie, suiker, tarwemeel, melk, kaneel, eieren, rozijnen en rode besjes (die zie je alleen niet). Alles netjes afwegen en dan ben je klaar om te beginnen.
                                               Alle droge ingrediënten in een kom.
En alle natte ingrediënten in een kom     
Alles bij elkaar en dan door elkaar mixen tot het een mooi beslagje is.
En nu mogen ze de oven in voor ongeveer 20 minuutjes op 160 graden.
 
20 minuten later...................
En zo zien ze eruit als ze de oven uit komen. Heerlijke cupcakes. Mijn ouders vonden ze ook erg lekker ze hebben ze bijna allemaal opgegeten :). Dus ze zijn dan wel gelukt denk ik. Die achterste heeft een beetje een puntmuts :).
Mooi cakeje.
En nog een kijkje behind the scene. Zo zag de keuken eruit toen ik klaar was met bakken. Weer een enorme troep. Ik ben gewoon een chaoot. Ik weet het.
 
eet smakelijk als je ze gaat maken
be creative
xxxjes kyra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten