zaterdag 27 juli 2013

review + inspiratie || Action glitterstenen applicator

 



hoi, hoi,

Ik was laatst bij de Action en daar zag ik een glitterstenen applicator. Ik dacht: dat is leuk. En ik kocht hem. En hier is hij dan, de glitterstenen applicator van de Action.

dit is 'm. de glitterstenen applicator. Hij kost 7.99 euro. En dat is niet echt duur voor zo'n ding.


En dit zit er in het pakketje: een glitterstenen applicator (jaa, dûh), een standaard om hem op te zetten, verschillende opzetstukjes in verschillende groottes, en een zakje met glittersteentjes.
Ik heb zelf nog een wieltje met studs erbij gekocht omdat het zakje met glittersteentjes maar erg klein is. het wieltje kost 1.99 euro. en er zitten studs in, in verschillende groottes en vormen.

En toen ging ik 'm gebruiken. De het snoer van de stekker is niet echt lang dus je moet dicht bij het stopcontact werken. voordat je de applicator in het stopcontact stopt moet je een opzetstukje erop schroeven in een bepaalde grootte en de aanknop aanzetten. Het duurt ongeveer 2 minuutjes voordat de applicator warm wordt. Maar als hij warm wordt moet je heeel goed oppassen voor dat ding want hij wordt echt heel erg heet. En een brandwond is zo gebeurd.

maar goed. Als hij is opgewarmd kun je hem gaan gebruiken. Je legt een steentje op bijv. een blouseje, je zet de applicator er even op en dan zit het vastgelijmd. Want onder de steentjes zit een lijmlaagje dat vloeibaar wordt door de hitte van de applicator, en dat hecht zich dan vast aan het oppervlak. Je kan doorgaan tot je tevreden bent met het aantal steentjes op bijv. het blouseje. Als je klaar bent met de applicator zet je hem weer uit en laat hem afkoelen.

voordelen:
  • best goedkoop
  • werkt goed
  • je kan er leuke dingen mee doen.
  • handig in gebruik
nadelen:
  • het snoer is niet echt lang
  • hij is niet in hitte verstelbaar dus wordt heel heet. Maar wat wil je ook voor dat geld.
Ik vind de applicator goed werken. En het is het geld waar. Een aanrader dus!

Nog wat inspiratie dingetjes van wat ik heb beglittert:







                                                                   be creative
                                                                  xxxjes kyra

1 opmerking: