zondag 21 juli 2013

shoplog || V&D ♥ Blokker ♥ Hema ♥ maisons du monde


heeii,
vandaag een shoplogje. Dit is de eerste keer dat ik er eentje maak. Ik zit op de middelbare school en dan moet ik natuurlijk schoolspullen kopen.
  De V&D heeft dit jaar een hele leuke school lijn en daar heb ik mijn schoolspullen dus gekocht. hier komt mijn shoplog:

als eerste de spullen van de V&D :

           dit zijn A4 wiskunde schriften het hartjes schrift kost 2.19 en het schrift met stippen 2,39

                 A4  lijntjes schriften in paars en roze ze kosten allebei 1.50 per stuk

A5 lijntjes schriften met sterretjes  het zijn er drieen ze kosten 2,99
 
weer A5 lijntjes schriften in roze het zijn er 4 en ze kosten 2.50
A5 lijntjes schriften met hartjes het zijn er 3 en ze kosten 2,99
de laatste A5 lijntjes schriften. Ik vind deze echt superleuk ze zijn wel wat duurder namelijk drie voor 3,59
en een Pritt stift, ik weet niet precies meer hoeveel hij was.
 
 
 nu de spulletjes van de Blokker. De Blokker heeft ook een leuke schoollijn met volkswagen busjes en oude auto's, een beetje een strand-stijl. Kijk maar mee:



een agenda, ik vind deze echt superleuk. Hij is lekker zomers en vrolijk. Ik vind hem gewoon heel erg leuk. Hij kost 3,99
 
                en nog een rolletje kaftpapier in deze stijl. Het kaftpapier vind ik ook al superleuk!!
Nog een etui van de Hema. Het motiefje vind ik leuk en het is gewoon lekker vrolijk. Daar houd ik wel van. De etui kost  3.50 en de roze markeerstift 1 euro

Nu de spullen van Maisons du monde. Dat is echt een hele leuke winkel met woonaccessoires. Het is een beetje Xenos achtig maar wel wat luxer. Het is een winkel die alleen iin het buitenland is dus niet in Nederland. De dichtsbeizijnde ( ik weer niet of je het zo schrift?) winkel is in Antwerpen in België
                                           een klein schilderijtje van een cupcake. Hoe cute!!


En als laatste kleine kaarsjes in de vorm van een slagroomtoefje. Ze ruiken echt héél zoet. maar zijn wel heel cute!! ze kosten trouwens 2.40

                                     Ik hoop dat je mijn shoplog een beetje leuk vond.
                                                                      be creative
                                                                     xxxjes kyra





Geen opmerkingen:

Een reactie posten